مکان های گردشگری ایران

داده های موقعیت مکانی لحظه ای (بسیار بزرگ) دارند. طبق یک نظرسنجی RIS News ، همانطور که eMarketer نقل کرده است ، داده های مکان بهترین منطقه در حال ظهور است که خرده فروشان بودجه خود را در سال 2019 اختصاص داده اند ، قبل از فن آوری هایی که تمایل به ایجاد هیاهوی بیشتری دارند ، مانند هوش مصنوعی / یادگیری ماشین و اینترنت اشیا ( اینترنت اشیا)

 

اطلاعات مکان به سرعت هم به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته و هم از ارزش بالایی برخوردار است: طبق تحقیقات RSR ، همانطور که eMarketer ذکر کرده است ، حدود 66? از کل خرده فروشان می گویند ردیابی جغرافیایی مبتنی بر اجازه اکنون برای تجارت آنها بسیار مهم است و 85? خرده فروشان با عملکرد بالا. بگو خیلی مهم است

 

این مقدار بسیار فراتر از سطح عمودی خرده فروشی است. همانطور که eMarketer در گزارش عمیق اخیر خود در مورد بررسی موضوع اشاره کرد: "خرده فروشان با شبکه فروشگاه های فیزیکی خود ، بیشتر از بسیاری از صنایع بر داده های مکان تأکید می کنند ، اما بازاریابان فراتر از خرده فروشی ، داده ها را مفید می دانند - حتی کارخانه های تقطیر."

 

به عبارت دیگر ، درج داده های موقعیت مکانی در اقدامات بازاریابی مزایای ارزشمندی برای شرکت ها از هر نوع مختلف دارد ، از دفاتر مراقبت های بهداشتی و فروشگاه های مادر و پاپ گرفته تا شرکت های چند مکانی و حق رای دادن.

 

این مزایا دقیقاً چیست؟ eMarketer در گزارش خود این چهار روش اصلی را شناسایی کرده است که داده های موقعیت مکانی تلاش های بازاریابی کسب و کار را غنی می کند:

 

هدف گذاری در زمان واقعی

روشن ترین مزیت داده های مکان این است که توانایی ارائه تبلیغات هدفمند در زمان واقعی را فراهم می کند.

روش‌های کسب درآمد با بازاریابی محتوا

از این گذشته ، اگر می دانید شخصی در یک مکان مربوطه خاص قرار دارد - مثلاً در یکی از فروشگاههایتان یا به شهری که نزدیک است در آن شهر حضور داشته باشید - می توانید بلافاصله پیام رسان متناسب با احتمال بیشتری را ارائه دهید.

 

با توجه به اینکه این روش بسیار م effectiveثر است ، تعجب آور نیست که قبلاً به وسیل بازاریابان مورد استقبال قرار گرفته باشد: براساس داده های خدمات مشاوره ای BIA ، همانطور که eMarketer ذکر کرده است ، حدود 71? از مشاغل حق رای دادن می گویند که از تبلیغات آگاه از مکان موبایل استفاده می کنند برای دسترسی به مخاطبان و 84? از تبلیغات اجتماعی هدفمند (که غالباً م locationلفه مکانی دارند) استفاده می کنند.

سیستم عامل های دیجیتالی امروز طیف گسترده ای از فرصت ها را برای ارائه تبلیغات در زمان واقعی با هدف موقعیت مکانی فراهم می کنند. اکنون می توانید تلاش خود را با استفاده از معیارهای مشخص (در یک نقطه خاص ، در یک شهر خاص ، در نزدیکی یک کد پستی خاص و غیره) و با ارائه انواع مختلف خلاقیت (پیشنهادات زمان محدود ، یادآوری های مبتنی بر مجاورت) تلاش خود را با افراد تطبیق دهید. ، درخواستهای خدمات مشتری و غیره).

 

تقسیم بندی

داده های مبتنی بر مکان فقط به بهبود تلاش های بازاریابی در حال حاضر کمک نمی کند. همچنین باعث افزایش اثربخشی در طول زمان می شود.

 

این بخشی است زیرا تقسیم بندی بهتری را امکان پذیر می کند. با پیوند دادن رفتار با مکان ، می توانید مخاطبان را در گروه های خاصی قرار دهید ، مانند کسانی که بیشتر در فروشگاه توقف می کنند یا کسانی که مدت طولانی است از آنها بازدید نمی کنند.

 

این توانایی چقدر مهم است؟ طبق نظرسنجی انجام شده توسط RetailTechNews ، به نقل از eMarketer ، خرده فروشان در انگلیس که از اطلاعات مکان استفاده می کنند ، می گویند ساختن مخاطبان دقیق مبتنی بر مکان ، ارزشمندترین بینشی است که از این نوع داده ها به دست می آید.

هنگام استفاده از اطلاعات مکان برای تقسیم بندی ، باید به یاد داشته باشید که تفاوت های ظریف این داده ها می تواند بسیار ارزشمند باشد. به عنوان مثال ، افرادی که هفته ای یک بار به یک فروشگاه مراجعه می کنند ، ممکن است در مقایسه با افرادی که هفته ای دو بار مراجعه می کنند ، بسیار متفاوت عمل کنند. با تقسیم این رفتارهای خوب به گروه های جداگانه ، می توانید نتایج مبارزاتی قابل توجهی به دست آورید.

 

بینش مشتری

روش دیگری که اطلاعات مکان در درازمدت به مشاغل کمک می کند ، بینش بهتر مشتری است.

 

با ترکیب داده های موقعیت مکانی و تجزیه و تحلیل هوشمندانه ، می توانید درک مفیدی از رفتارهای پیچیده مانند مکان رفت و آمد و برگشت مخاطبان ، مسافتی که طی می کنند و نحوه گذراندن وقت خود در مکان های مختلف را بدست آورید.

 

این بینش های اصلی و دقیق به همین دلیل است که طبق داده های Cuebiq به نقل از eMarketer ، تقریباً سه چهارم (74?) بازاریابان در آمریکای شمالی می گویند کاملاً موافقند که اطلاعات مکان به عنصری اساسی در درک دلیل و چگونگی تعامل مشتریانشان با مشتری تبدیل شده است. کسب و کار.

یک مزیت اضافی این است که داده های مکان می توانند علاوه بر مخاطبان اطلاعاتی شما ، در مورد مخاطبان رقبای شما نیز اطلاعاتی فراهم کنند. به عنوان مثال ، از طریق ردیابی موقعیت مکانی ، می توانید نحوه مسافرت مشتریان به مشاغل مشابه را در طول زمان مشاهده کنید و سپس تلاش های بازاریابی خود را برای ترکیب این بینش تنظیم کنید.

 

اسناد

آیا تلاش های شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم موثر است؟ دقیقاً رویکردهای مختلف چه تاثیری بر فروش دارند؟

 

اطلاعات مکان می تواند به شما کمک کند تا با این سالات کنار بیایید به طور خاص ، با پیوند دادن اقدامات آفلاین مانند بازدیدها و خریدها به کمپین های آنلاین و سنتی ، می توانید درآمد را به سرمایه گذاری های خاص بازاریابی نسبت دهید.

 

آنچه برای بازاریابان جالب است این است که این قدرت انتساب تازه آغاز شده است. پیشنهادات فعلی می توانند سطحی از جزئیات را ارائه دهند ، اما به زودی فناوری های نوظهور درک بسیار غنی تری از تأثیر بازاریابی ارائه می دهند تلاشهایی برای اقدامات مبتنی بر مکان در دنیای واقعی. بخشی از این دلیل آن است که ، طبق داده های SAS به نقل از eMarketer ، سهم قابل توجهی از خرده فروشان ارزش بالقوه ای را در نوآوری های اینترنت اشیا مانند چراغ های فروشگاه و سنسورهای ردیابی مشاهده می کنند.

فناوری های مبتنی بر جغرافیایی فعلی و در حال ظهور ، توانایی تغییر در بازاریابی را دارند و به مارک ها امکان می دهد مشتری را بسیار موثرتر و کارآمدتر درک و درک کنند. با این حال ، برای بازاریابان مهم است که درک کنند اگر مصرف کنندگان به سادگی تصمیم بگیرند اطلاعات خود را متوقف کنند ، این مزایا ممکن است از بین بروند.

 

داده های جغرافیایی قانونی مشارکت دارند و معمولاً وقتی شخصی موافقت می کند دستگاه دیجیتال خود مکان خود را در یک برنامه یا وب سایت نشان دهد ، به اشتراک گذاشته می شود. به همین دلیل برخورد محترمانه و ایمن با داده ها بسیار ضروری است: اگر افراد به نحوه رسیدگی به اطلاعات خود بی اعتماد باشند ، این مجوزها را پس می گیرند.

 

همچنین به همین دلیل بازاریاب ها باید اطمینان حاصل کنند که مشتریان احساس می کنند از به اشتراک گذاشتن اطلاعات مکان بهره مند می شوند.

 

این مزایا چگونه می تواند باشد؟ طبق داده های مشاوره فارستر ، همانطور که eMarketer نقل قول کرده است ، حدود 63? از کاربران اینترنت در ایالات متحده و اروپای غربی می گویند که آنها بیشتر علاقه مند به مارک های تجاری هستند که از اطلاعات مکان برای ارائه تخفیف تبلیغاتی هدفمند ، ارائه خدمات بهتر مشتری به طور مداوم و بهبود خدمات استفاده می کنند. روند پرداخت.

 

در نهایت ، اطلاعات مکان این امکان را دارد که برای هر دو طرف یک برد باشد. اگر بازاریابان مراقب باشند که با احترام با داده ها رفتار کنند و مزایای واضحی را به مصرف کنندگان برسانند ، در ازای آن فرصت های ارزشمند تبلیغاتی ، تقسیم بندی ظریف تر ، بینش بهتر مخاطب و انتساب بهتر را به دست می آورند.